Retourneren

Klik hier om een inleiding in te voeren

Kan je een bestelling annuleren?
Totdat we zijn begonnen met het verzamelen van de goederen, kan je de bestelling annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice en houd je bestelnummer bij de hand. Dit kan je vinden in de e-mail met de bestelinformatie.


Kan je op maat gemaakte producten annuleren?
Op maat gemaakte producten kun je niet annuleren, omdat deze speciaal voor jou zijn gemaakt. Je krijgt van ons een bevestiging dat je een op maat gemaakt product hebt besteld en we nemen de specifieke voorwaarden met je door. Deze producten kan je alleen retourneren als er iets mis mee is en niet voor het beschreven doel kunnen worden gebruikt.


Hoe kan je een bestelling retourneren?
Als je de bestelling al hebt ontvangen, kan je deze binnen 14 dagen terugsturen. Meld hiervoor je retour aan via het retourformulier onder aan deze pagina. Je krijgt alleen de prijs van het artikel en de originele bezorgkosten van het geretourneerde artikel terug. De retourzending betaal je zelf. Het bedrag storten wij binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen op uw rekening.

Je kan er ook voor kiezen om een product terug te brengen in onze winkel. Dit kan tot 31 dagen na de bezorging. Neem behalve de producten in (of met) de originele verpakking, ook de e-mail met de orderbevestiging, de betaalbevestiging en/of vrachtbrief van het product mee. Bij het ruilen of terugbrengen van de producten in onze winkel, zullen we het aankoopbedrag retourneren in de vorm van een tegoedbon. 

Als je een retour verstuurd zorg er dan voor dat je het artikel veilig hebt verpakt.